Monday, December 20, 2010

My Wedding Day (05.11.2010)

Assalamua'laikum semua...dah lama x update blog..sibuk sgt skrg ni...dh hujung bln ni bru la ada pluang nk update en3...untuk makluman semua, sy dh btukar status...05.11.2010 yg lepas saya 'Nurul Hikmah Binti Shafii' sah bergelar isteri kepada 'Shahizam Bin Mohamed Shafie'. Memang tarikh keramat tu cukup membahagiakan saya...Apa yg specialnya, nama ayah kami sama sebutannya wlwpn ejaannya ada beza sikit..org kata muka kami pn ada iras2..tp dh selidik ek, bkn adik beradik..hehe..kt sini sy ada selitkan serba sedikit gambar majlis akad nikah pada Jumaat (05.11.2010)...

Terima kasih buat adik tersayang (Muhammad Abdul Fattah bin Shafii) yang mewalikan saya. Walaupun agak gugup msa mengakadkan nikah dgn 'abang' saya, tp Alhamdulillah, dgn sekali lafaz saya sah menjadi isteri 'abang'.

Setelah lafaz taklik dibacakan..

Penyerahan Mas Kahwin (RM22.50)...

Saat membatalkan air sembahyang...

Memohon restu suami...Semoga Rumahtangga kita dilimpahi Rahmah Mawaddah dari Allah Taala...

Kehangatan kucupan kasih seorang suami...i love u hubby...

Semoga kita bahagia buat selamanya...Amin...


No comments:

Post a Comment